18 Mart 2010 Perşembe

Uçan Kedi


Arka arkaya iki kedi hikayesi demeyin sakın çünkü dün akşam inanılmaz birşey oldu.
Canerle mutfakta çalışıyorduk, bizim şirketin mutfağı zaman zaman toplantı ya da calışma odası gibi kullanılır. Arkamız pencereye dönüktü, bizim mutfağın tavandan yere kadar kocaman camları var. Çalışırken Caner birden arkasına bakıp 'Camda kedi mi var?!?' dedi. Camda nasıl kedi olsun, bizim şirket binanın 2.5uncu katında gibidir kot farkından. 2.5uncu katta, camın pervazında ancak uçan kedi olabilir :) Akşam akşam cok çalışmaktan diyordum kiii, bir de ne göreyim, gerçekten camda kedi var! :) Ödümüz koptu aşağıya düşecek diye, daracık pervazda sağa sola yürüyüp duruyor, içeri girmek istiyor. Kediler böyle tehlikeli zamanlarda cok asabi olurlar, onlara dokunmaya çalışırsanız sizi pişman ederler. Ben de camı açtım, belki içeri zıplayabilir diye, ama azıcık geriye çekilip yarım metre yükseğe zıplayacak yer yok ki, kedicik napsın...
Peki kedi oraya nasil cikmis? Bunu bulursak indirmenin yolunu da buluruz dedik, meğer taaa ötedeki yangın merdiveninden çıkmış ve mutfak camının önüne kadar incecik pervazda yürümüş.. Tekrar merdivene kadar yürütür müyüz acaba dedik, camdan cama çağırarak... Caner diğer cama koşarken baktım böyle zor olacak, korkmadım, elimi uzatıp ensesinden tuttum, içeri çektiiim :) Kedi mutfaktaydı. Ofiste kedi beslemeyi hayal eden bir kısım kedisever için mucizevi bir an :) Hemen yemek verdim, sonra kucaklayıp aşagı indirdim. Gün bitmeden bu küçük hikayeyi gönderdiği için de evrene teşekkür ettim :)

Hiç yorum yok: