21 Temmuz 2009 Salı

Bugün beni arı soktu!


Bu yasima geldim, ari sokmamisti beni. İnanilmaz bir aci, dakikalarca bagira bagira agladim, o kadar canim yaniyordu ki, aglamami durduramadim.. Yalniz degildim neyse ki; Utku igneyi cikartip parmagimdaki yüzügü bastirdi üstüne, öyle yapilirmiş, metal birseyle bastirilirmiş.. Caner de eczaneye koşup ilac aldi. Üzerinden saatler gecmis olmasina ragmen elim hala aciyor.

Ama bir yandan aglarken, bir yandan da aklimdan "yasasin sonunda beni de ari soktu" diye geciyordu :) deneyim aci da olsa, özenirsiniz ya bazen basiniza gelmemis seylerin gelmesine.. Artik ben de biliyorum ari sokmasinin nasil birsey oldugunu.. Bir yerde konusulursa ben de anlatabilecegim ne kadar acidigini :)

1 yorum:

Özgür Çankaya dedi ki...

arı filmini izleyin bir daha...

keşke beni de soksa dedim okuyunca...:)